rower1.gif (9733 bytes)

BIKIT
elektryczny system napędowy do roweru

szczegóły techniczne

 

Zasady działania:

  • System wykrywa ruch pedałów za pomocą magnetycznego czujnika i przesyła krótki sygnał (odpowiedni do tempa pedałowania) do elektronicznego układu sterującego, który włącza silniki.

  • Pedałowanie ciągłe powoduje stałą pracę silników. Przerywane pedałowanie powoduje sporadyczne uruchamianie silników. Silniki "podłączają się" stopniowo.

  • BIKIT wyposażony jest elektroniczny układ sterujący, działający w oparciu o mikroprocesor. Układ ten przejmuje funkcje kontrolne od momentu, gdy rowerzysta rozpocznie pedałowanie. System włącza się i wyłącza bez użycia przełącznika. Dodaje mocy i przyspieszenia reagując bezpośrednio na tempo pedałowania i stan nawierzchni. BIKIT automatycznie przełącza się na TURBO (maksymalną moc), gdy wyczuje strome wzniesienie.

  1. Zespół zasilająco-sterujący z migaczami

  2. Zestaw napędowy z dwoma silnikami

  3. Dźwignia odłączania napędu

  4. Czujnik magnetyczny

  5. Zamki zabezpieczające przed kradzieżą.

z-ulotki1.jpg (17034 bytes)

  
  

Osiągi:

  • Długość drogi przejazdu na płaskiej powierzchni: około 30 km (w zależności od typu oprogramowania i baterii) pomiędzy kolejnymi ładowaniami (waga rowerzysty - 75 kg; nowe baterie). Zmierzone komisyjnie przez "Extra Energy Lab" w Niemczech.

  • Maksymalna prędkość jazdy: 25 km/godz. (może zostać dopasowana do krajowych standardów).

  • Maksymalne wzniesienie: 15%.

pracenter_box.gif (5853 bytes)

Dane techniczne:

  • 2 silniki, każdy o mocy 100-180W. Waga całkowita: 4,5 kg (włącznie ze stelażem silników).

  • 2 akumulatory 12V, po 7,2AH każdy. Waga całkowita z obudową: 5,8 kg.

  • Elektroniczny układ sterujący o maksymalnym natężeniu 25 Amp.

pratleft_silniki.gif (5230 bytes)
 

Opcje sterowania i jazdy:

  • System wspiera pedałowanie - aby uruchomić silniki należy poruszać pedałami.

  • Układ sterujący reguluje prędkość w zależności od tempa pedałowania.

  • Przycisk TURBO pozwala włączyć dodatkową moc i przyspieszenie, gdy tego potrzebujemy (na czas ograniczony).

  • Po odłączeniu silników rower staje się zwykłym rowerem.

prafight_czujnik.gif (5429 bytes)

 

Bezpieczeństwo i zabezpieczenia:

  • Migacze włączają się w nocy automatycznie dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkownika.

  • Wskaźnik stanu baterii.

  • Baterie zostają automatycznie odłączone, gdy napięcie spada poniżej poziomu dopuszczonego przez producenta.

  • Szybki i łatwy demontaż urządzenia pozwala również na zwykłe użytkowanie roweru.

  • Aby zapobiec kradzieży, w zespół zasilająco-sterujący wbudowany jest zatrzask mocujący go do roweru podczas użytkowania; podobnie siliniki są zabezpieczone zamkiem.

 

Patenty:

Konstrukcja posiada szereg rozwiązań chronionych patentami na całym świecie.

 


         

Strona Główna                         Podręcznik użytkownika                   Zamówienie

KOD